blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2017-01-03

hydraulik

W każdym normalnym domu czasem się coś przytka, zacznie cieknąć itd. Posiadanie supermęża, który, nagi do pasa i przyjemnie wytytłany smarem, będzie wszystko naprawiał, to przywilej niewielu pań. Im wszystkim na pomoc przyjdzie hydraulik. Skąd jednak takiego wziąć? Książki telefoniczne nigdy nie były w Chinach popularne, a choć można niby znaleźć różnych usługodawców w internecie, to wszyscy wiemy, że pan Mietek nie daje ogłoszeń w internetach, bo przecież wszyscy go znają i zawsze ma ręce pełne roboty.
U nas panowie Mietkowie ogłaszają się tak:
Czyli na schodach w każdej kamienicy, podając numer telefonu i zakres wykonywanych usług. Jakiekolwiek nagłe wydarzenie pozbawi Cię prądu lub wody, stada panów Mietków czuwają i są na wyciągnięcie ręki. Prawda, że praktyczne?

7 komentarzy:

  1. Haha podoba mi się :D żebym jeszcze rozumiaa takie ogłoszenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przecież to proste: nad każdym numerem telefonu jest narysowane to co naprawia Pan Mietek :)))))

    OdpowiedzUsuń
  3. Sami ogrodnicy. Robią tylko krzaczki. :) :) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przydałby się pan Mietek do naprawienia tych schodów... *^V^*~~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. schody są ok, skoro da się po nich chodzić ;) Ale ponieważ są "wspólne", to są niczyje, więc nikt ich nigdy nie będzie reperować...

      Usuń
  5. Macie szczęście, że nie wyemigrowali tak jak nasi, i w razie potrzeby dobry ma terminy kosmiczne, a zły więcej narobi szkód niż pomoże.
    System reklamy jest wspaniały :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cóż. Nie wypróbowałam wprawdzie wszystkich, ale sądząc po panach od remontu, to ci dobrzy jednak wyemigrowali...

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.