blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2011-04-01

obiad u Wilczka

Z racji przyjazdu Kayki obzeram sie osiem razy bardziej, niz zwykle. To znaczy: huoguo, prawdziwa najcza, no i obiad u najprawdziwszego Kunminczyka. 
Maly Wilczek kupil tyle, ze Maly Wnuk alias Skrzydelko musial pomoc nosic. A potem bylo juz tylko gorzej. 
Mysmy naprawde probowaly pomoc!!!!!! Wyganiali nas jednakowoz, mowiac ze mamy odpoczac i ze oni sobie poradza. To Kayka patrzyla z zachwytem, a ja cykalam fotki. 
Uraczyl nas smazonymi frytkami na ostro z mieta, smazonymi erkuajami na slonoostro z szynka yunnanska, pieczonymi erkuajami z rufu (sfermentowanym tofu, ktore jest najlepsza pasta na swiecie) i wlasna kiszona zielenina, cudna. 
Wilczek zachowal sie jak moja Mama i twierdzil, ze sie najadl pierwszym kesem, wiec go karmilam. 
Pycha, ze palce lizac.
A Kayka i ja zesmy posprzataly. To znaczy Kayka bardziej, ale to mnie zrobiono zdjecie :D

3 komentarze:

  1. 抗失業潮低不用擔心被裁員
    居家網路創業免費試用中
    學習簡單全程線上教學
    立即加入體驗吧 http://wahez.weebly.com

    OdpowiedzUsuń
  2. glodna kayka7/9/11 06:27

    bu! /me chce do domu!

    OdpowiedzUsuń
  3. wracaj, wracaj, moj nowy znajomy (menedzer hotelu) jest kucharzem z zamilowania :D

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.