2020-01-31

mewy znad Jeziora Dian

Byliśmy w Parku Wielkiego Widoku całkiem niedawno; nie planowałam znów tam jechać. Ale Tajfuniątko się uparło. Pokochało ten park, kamienie, szum wody i fascynujące rzeźby. To się pozbieraliśmy i pojechaliśmy prosto nad Jezioro Dian.
magnolie, tak bardzo zimowe!
moje ukochane diabelskie maki
Budynek Wielkiego Widoku w pełnej krasie.
Słynny dwuwiersz Sun Rana w nietypowym wydaniu.
tu też są moje piękne zimowe wiśnie!
Tajfuniątko zrobiło nam zdjęcie!
Pogoda nie dopisała. Za to mewy! Mewy były świetne! Tajfuniątko szalało ze szczęścia.
Dobrze, że zdążyliśmy pojechać, zanim rozszalał się koronawirus i wszystkie parki pozamykano...

2 komentarze:

  1. Piękne miejsce, wspaniałe tam musi być o każdej porze roku a z tego co widzę to wiosna już wchodzi na dobre. No właśnie jak to z tym wirusem, media strasznie krzyczą. Mam nadzieje,ze wkrótce będzie po wszystkim a póki co uważajcie na siebie i dbajcie o siebie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, wiosna już do nas zawitała na dobre :) Wirus - jest groźny, mocno zaraźliwy - i staramy się nie wychodzić z domu bez potrzeby. Dzięki za dobre słowo <3

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.