2009-02-22

丁薇 Denise

Dziewczatko rozpoczelo kariere w 2001 roku. Spiewa pop. Poporock. Raczej popo niz rock, ale za to teksty wykraczaja poza kocham Cie nie kochasz mnie uuu. Wlasnie teksty sa rockowe. Dlatego mimo wszystko znalazla sie na 3 plycie skladanki pod tytulem Biblia chinskiego rocka 中國搖滾聖經, obok Dynastii Tang na przyklad... Klimat sprzedaje na przyklad piosenka, ktora daje sie uslyszec po wejsciu na blog tejze panienki (niestety blog tylko po chinsku, ale piosenka zaczyna straszyc bez ingerencji odwiedzajacych ;): http://blog.sina.com.cn/dingwei
A ja ostatnio jestem chora na piosenke, w ktorej caly bol samotnosci i braku zrozumienia jest wyrazony w slowach: moja zimna herbata towarzyszy Twojej zimnej kawie... Teledyski takie do kitu, ze podaje wersje sluchalna tylko.
Aha. I potrafi grac na erhu i klawesynie. I wyglada jak chinska Ewa Demarczyk - ma cos takiego zimnego, wynioslego, dekadenckiego w spojrzeniu...
我愛上了她的聲音. 冷冷的眼睛. 歌詞不算是流行音樂的歌詞, 跟搖滾樂的歌詞差不多... 很特別的氣氛... 我蠻喜歡...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.