blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2012-07-01

nawet ciocia... 連娘娘...

Restauracja, kolacja, duzo dobrego zarcia, siegam przez pol stolu paleczkami, zeby pochwycic prazone fistaszki, ktore uwielbiam. Musze sie pochwalic, siedem lat temu uchwycenie cokolwiek sliskiego orzeszka paleczkami i przetransportowanie go z polmiska do dzioba bez jakiejs dramatycznej wpadki typu orzeszek w kieliszku do wina to byla ekwilibrystyka, ktorej do konca zycia nie zapomne. Dzis ze zblazowana mina moge opanowac prawie kazdy produkt spozywczy i tak, jestem z tego dumna.
Dwa stoly dalej mamunia z dwoma synalkami, 10-11 lat, tluste jak Tweedledum i Tweedledee, chlopaki nakladajace ogromne ilosci wszystkiego do misek, wybeltujace to wszystko, zeby latwiej wchodzilo i zrace te breje lyzkami z iscie prosiakowatymi pochrzakiwaniami rozkoszy. I mamunia: "11 lat juz macie, a jesc paleczkami nie potraficie! Nawet ta zagraniczna ciocia potrafi jesc paleczkami, a wy co??!!". I odpowiedz synka numer jeden: "ech, z paleczkami za duzo roboty"...

5 komentarzy:

  1. Nawet śliskie grzybki w śliskim sosie pałeczkami? Ja nawet już nie próbuję, tylko łychą sobie pomagam ;) A fistaszki to żadna sztuka ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet rozpadajace sie mieciutkie tofu ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. To widzę, że jeszcze muszę trochę poćwiczyć ;)

    Bosz, ta CAPCHA to teraz taka, że odczytać tego nie można. Niedlugo tylko boty będe potrafiły, bo nie żywi ludzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja na Twoim blogu moge odczytac, wpisuje, a on mi mowi: oj, chyba jestes botem!... Czuje sie wowczas cokolwiek nieludzko ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na moim blogu jakaś inna CAPCHA jest. U Ciebie się ostatnio zmieniło i teraz nie tylko jakieś śmieszne słowa, ale także niewyraźne foto numeru...wygląda jak zamglone zdjęcie numeru domu przy jakiejś ulicy LOL

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.