blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2008-04-01

jestem ptaszkiem :)

我是一隻小小鳥

作詞:李宗盛 作曲:李宗盛

有時候我覺得自己像一隻小小鳥

想要飛卻怎樣也飛不高

也許有一天我棲上了枝頭卻成為獵人的目標

我飛上了青天才發現自己從此無依無靠



每次到了夜深人靜的時候我總是睡不著

我懷疑是不是只有我的明天沒有變得更好

未來會怎樣究竟有誰會知道

幸福是否只是一種傳說我永遠都找不到



我是一隻小小小小鳥

想要飛呀飛卻飛也飛不高

我尋尋覓覓尋尋覓覓一個溫暖的懷抱

這樣的要求算不算太高



所有知道我的名字的人啊你們好不好

世界是如此的小 我們註定無處可逃

當我嚐盡人情冷暖

當你決定為了你的理想燃燒

生活的壓力與生命的尊嚴那一個重要


Poznalam te piosenke w wykonaniu 鳳凰傳奇 (Phoenix Legend) - takie to raczej rockowe granie; chcialam puscic linka youtubowego, ale okazalo sie, ze nie ma i wyskoczylo mi MILION stron z wersjami bardziej krainolagodnosciowymi. W tym wersja oryginalna. Milusia :)
Tak w ogole, warto chyba przysluchac sie blizej Legendzie Feniksa; dziewczyna, ktora jest tu liderka, ma swietny glos - piekna barwa i duze mozliwosci wokalne. Poza tym jest Mongolka i czasem stosuje ichnie tradycyjne tricki :) Oto para tworzaca zespol:

1 komentarz:

  1. 哇!那是我高中時代的歌,趙傳唱的....很久以前的歌了,不過現在聽這首歌,令我想起高中那段美好的時光:)
    "我很醜可是我很溫柔"這首歌也不錯喔!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.