2008-04-08

Kielce :)

Czyta mnie jakis Swietokrzyzanin? :D Jak lubi to, jak pisze, to moze polubi tez to, jak mowie ;)
A bedzie okazja - w najblizszy weekend czekaja mnie wystepy goscinne w Kielcach, na wielkiej fecie azjatyckiej. Teraz powinnam napisac: wiecej szczegolow na... i podac linka. Podac linka moge (http://www.wici.info/Kalendarz,swieto_kwiatow_lampionow_i_latawcow,9580.html), ale zeby tam jakies szczegoly byly, to nie powiem, wiec przepisuje niniejszym najwazniejsze (wedlug mnie, oczywiscie!) informacje. Teoretycznie moglabym na przyklad wkleic te ulotke w pdfie, ale mi blogger strajkuje, a ze mnie zaden as informatyczny :P
Generalnie trzeba krazyc miedzy Pl. Artystow, Pl. Konstytucji i palacykiem Zielinskiego.
W piatek otwarcie festiwalu - pokazy sztuk walki, parada smokow, maraton chinskich filmow w WDK i koncert w palacyku.
Ja pojawie sie w sobote, o 16 i o 17 na Pl. Artystow. Bedzie oczywiscie o muzyce chinskiej :)
Wieczorem chinska dyskoteka na Pl. Konstytucji.
W niedziele podobno mam uczyc chinskiego :) Moze byc milo :)
Zapraszam wszystkich serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.