2020-10-25

Podwójna Dziewiątka 重阳节

Dziś dziewiąty dzień dziewiątego miesiąca księżycowego, czyli Dzień Seniora, święto chryzantem i czas jedzenia ciasta podwójnego słońca. O samym święcie już pisałam; pokazałam Wam również piękną wystawę chryzantem w Parku Wielkiego Widoku. Jednak instalacje chryzantemowe na Górze Yuantong są tak urocze, że nie mogłam ich nie pokazać.
Również na naszym balkonie chryzantemy obrodziły:
Ach, jakaż szkoda, że większości ludzi chryzantemy kojarzą się cmentarnie! Ja wiem, że sezon i tak dalej, ale przecież one są tak bogate, piękne, dorodne! Ja tam bym się nie obraziła dostawszy tak cudowny bukiet.

4 komentarze:

  1. Przypomina mi to Święto Azalii w Arboretum Kórnickim,

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdej jesieni kupuję sobie doniczkę chryzantem do domu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i dobrze! Ja pierwszą kupiłam na jesieni w zeszłym roku i od tej pory cały czas kwitnie <3

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.