2020-10-02

Cowboy Bebop カウボーイビバップ

Jest wiele powodów, dla których warto obejrzeć Cowboy Bebop: jest to klasyk, mieści się w 26 odcinkach, czyli nie stracimy nań pół życia, muzykę napisała Yoko Kanno, historia jest ciekawa i nie jest podana na tacy, a poza tym, zgodnie z nazwą, jest to western! Cóż z tego, że kosmiczny...
Dla mnie prywatnie filozoficzne rozważania na temat tego, w co może rozwinąć się resztka pozostawiona w lodówce były odpowiedzią na skrywane lęki. Tak, po obejrzeniu tego odcinka ruszyłam sprzątać kuchnię. Bardzo sugestywne.
A mamy tu jeszcze więcej: świetnych, nieoczywistych bohaterów, trochę japońskości (oni wyglądają na białych - to znaczy wszyscy poza Jetem. Ale i tak wszyscy jedzą pałeczkami. Oto prawdziwa azjatycka dominacja!), a nawet odcinek z charakterystyką chińską!
Wielkie tak. A dla Was, na zachętę, ścieżka dźwiękowa:

1 komentarz:

  1. Obejrzałam setki anime A Cowboy Bebop jest nadal jednym z najlepszych tytułów i mogę go polecić nie tylko fanom animacji. Zarówno warstwa muzyczna, lokacje jak i bohaterowie są wspaniałe. Bardzo podoba mi się że bohaterowi już na początku są jacyś i nie dostajemy ich historii od początku tylko zostajemy wrzuceni w jakiś wycinek ich życia.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.