2020-08-25

Najdroższy 親密愛人

Na dziś trochę romantyzmu. Najpierw w wykonaniu uroczej Joanny Wang:

今夜還吹著風
Noc jest wietrzna
想起你好溫柔
jednak gdy sobie o Tobie przypomnę, jest mi ciepło
有你的日子分外的輕鬆
Dni z tobą są tak beztroskie!
也不是無影蹤
nie zniknąłeś bez śladu
只是想你太濃
ale tęsknię zbyt mocno
怎麼會無時無刻 把你夢
dlaczegóż wciąż cię wyśniwam?

愛的路上有你
Stanąłeś na drodze miłości
我並不寂寞
nie jestem samotna
你對我那麼的好
jesteś dla mnie tak dobry
這次真的不同
jest naprawdę całkiem inaczej
也許我應該好好 把你擁有
może powinnam cię posiąść na własność
就像你一直為我 守候
tak jak ty mnie wciąż strzeżesz.

親愛的人 親密的愛人
Najdroższy! Najbliższy z kochanków!
謝謝你這麼長的時間 陪著我
Dziękuję, że towarzyszysz mi tak długi czas
親愛的人 親密的愛人
Najdroższy! Najbliższy z kochanków!
這是我一生中 最興奮的時分
Jeszcze nigdy w życiu nie byłam tak podekscytowana.


A tu oryginał:


PS. Dzisiejszą dawkę słodyczy sponsoruje Podwójna Siódemka 七夕 czyli chińskie Walentynki

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.