2009-03-20

課程表 plan lekcji

Wreszcie wiem, jak bedzie wygladal moj tydzien. Jestem najszczesliwsza osoba na swiecie z racji poniedzialkowego powolnego wstawania :D Prace z podrecznikiem, gramatyke i kulture chinska, prowadzona przez Zolte Spokojne Chiny, mamy bowiem od wtorku do piatku. Reszta zajec przedpoludniowych to w poniedzialki i czwartki mowienie z Jednym Krzykiem Ptaka i z nimze we wtorki oraz piatki rozumienie ze sluchu. We srody ze Wschodnim Morzem pisanie wypracowan moje ulubione :) Potem stolowka i - w miare mozliwosci - pingpong. Po pingpongu znowu zajecia - poniedzialki i czwartki to zajecia przygotowujace do zdawania miedzynarodowego egzaminu z chinskiego (z ich powodu nie moge chodzic na moje ukochane taichi). Wtorkowe popoludnie jest barzy wiecej muzyczne: spiewy ludowe i fletogruszka. W poniedzialek i srode sztuki teoretycznie piekne, a w moim wykonaniu raczej zabawne - czyli malarstwo tuszem i kaligrafia. We czwartki parzenie herbaty. W piatki wreszcie moge odpoczac :) Czyli: zrobic zadania domowe na tydzien naprzod, bo weekendy zajmuje mi MPBL :D
Wiecej zajec by moj zdezelowany mozdzek nie wytrzymal chyba. Zeby odreagowac - zaczelam chodzic na pobliska "sciezke zdrowia" dla staruszkow. Nie wiem, co jest zabawniejsze - miny staruszkow, ktorzy sie dziwia, ze stosunkowo mloda osoba sie gimnastykuje, czy miny mlodziezy, ktora widzi pelna symbioze bialej dziewczyny z chinskimi staruszkami :D
PS. Plan zaprojektowany przez Mojego Prywatnego Tajwanczyka, ktory stwierdzil, ze moja prosta tabelka nie spelnia wymogow estetycznych :D
這個學期因為要上HSK輔導課, 所以沒辦法繼續學習太極拳 :( 太遺憾ㄛ!... 別的課上個學期我就開始上, 很高興能夠繼續. 泡茶, 寫漢字, 這樣的動作幫我放鬆冷靜, 幫我了解自己, 而且幫我解決問題. 關於音樂的課我就不得不上 - 雲南民樂太棒了!
所以只有週五的下午我才有空. 但那是我就應該開始化妝, 打扮, 做飯... 因為週末的時候我的 "自己人" 才來 ;)
請大家為我加油...
附言: 課程表被耳東尹口山我設計的 ;) 看來我以前的表不符合他的美感 ;)

1 komentarz:

  1. Jak tak nie na temat, ale... zdecydowałam się na reaktywację :) Niniejszym informuję ;)

    http://kylemehr.avx.pl/hk

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.