2009-03-18

goracy kociolek z kurczakiem w owocach 水果鷄火鍋

A niech mi wszyscy zazdroszcza, a co! Jest tu knajpka, ktorej specjalnoscia jest goracy kociolek, a jeszcze wezsza specjalnoscia - wykorzystanie owocow sezonowych w celu otrzymania smaku ostro-slodkiego. Pod koniec stycznia w Yunnanie owocami sezonowymi powszechnie dostepnymi sa truskawki i ananasy: Choc zdaje sobie doskonale sprawe, ze sama mysl o ilosci chilli w kociolku powinna odebrac mi apetyt, zapach doprowadzal moja chinska siostrzyczke i mnie do takiego stanu gotowosci:
Dla tych, ktorym wlasnie slina skapuje powoli na klawiature, mam kilka slow na pocieszenie: kurczak zostal pociety w zasadzie w calosci, czyli od stop do glow. A kto by sie tam przejmowal lbem, lapkami czy chocby koscmi...
這個菜有兩個長處也有兩個短處. 一個好處是甜甜水果的味道. 一個壞處是很強辣椒的味道. 另外一個好處是這個菜不貴又好吃. 但是最大的壞處是... 我們波蘭人真不習慣吃骨頭. 但是你們華人切鷄的時候都不注意... 不, 你們就故意地流下骨頭!! 哎呀... 麻煩死了... 不過我還是喜歡吃這種菜... 一月在波蘭都買不起草莓和鳳梨... ;)

2 komentarze:

  1. Też mi pocieszenie ! W konfrontacji z wyglądem i opisem pozostaje nieutulony w żalu :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Dominiku: skladam wiec serdeczne kondolencje ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.