2013-06-01

Zbudowana Woda 建水 - wprowadzenie

W zupełnej absolutnej tajemnicy przed Wami pojechałam na wycieczkę (ach ta możliwość wyboru daty publikacji wpisu!...). Ostatnich kilka dni pałętałam się po Jianshui - Zbudowanej Wodzie, miasteczku w prefekturze Honghe, w którym się zakochałam od pierwszego wejrzenia, a każde następne wejrzenie mnie tylko w tej miłości utwierdzało.
O Zbudowanej Wodzie można poczytać choćby na anglojęzycznej stronie wikipedii, ale to, co tam jest napisane, tylko powiększy Wasz głód informacji. Nabyłam tam dwie książeczki, które mają powiększyć moją wiedzę o tym jakże urokliwym miejscu. Tymczasem wrzuciłam do Nigdy-Nie-Uszanuję-Twojej-Prywatności fejsa setki zdjęć, jeszcze nie zmanipulowanych i nieopisanych, pokazujących piękno tego miejsca.
Zdjęcia z domostwa klanu Zhu tutaj.
Zdjęcia ze Świątyni Żółtego Smoka tutaj.
Zdjęcia ze Świątyni Konfucjusza tutaj.
Zdjęcia z Tuanshan tutaj.
I wreszcie kilka zdjęć z samego starego miasta tutaj.
Oglądajcie, zadawajcie pytania, a ja powoli będę się dzielić tym, co wiem.

1 komentarz:

  1. Wycieczka wspaniała, faktycznie w Jianshui można się zakochać od pierwszego wejrzenia. Urokliwa zabudowa i sporo wody. No i do tego spora dawka historii. To jest to co lubię.
    Zdjęcia przepiękne, żeby to wszystko poznać zapewne jeszcze je kilka razy oglądnę.
    Nowy layout z siedemnastoprzęsłowym mostem robi wrażenie.
    Czekam na ciekawostki z zakupionych książeczek, bo niestety nawet angielska strona nie popisała wiadomościami.

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.