blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2007-06-04

Córka botanika 植物學家的中國女孩





Obejrzalam ten film pol roku temu. Obejrzalam, pomyslalam, ze ladny i przeszlam nad tym do porzadku dziennego. Nie byl nadzwycznajny. Nie wcisnal mnie w fotel. Wyszlam i moglam myslec o innych rzeczach.

Pol roku pozniej wiem, ze film byl swietny. Wspanialy. Bo pamietam wiekszosc ujec. Bo moglabym dokladnie opowiedziec tresc. Bo wspominam go jako cos pieknego. Nie tylko ze wzgledu na ciala, obrazy i klimat. Takze dlatego, ze sylwetki zostaly przedstawione wyraznie, po ludzku. Ten film mowi o milosci wiecej niz wiekszosc filmow, ktore w ogole w zyciu widzialam.

Polecam.

A poza tym mowia tam takim ladnym chinskim!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.