2008-12-19

jazz 爵士

Z tęsknoty za jazzem kupiłam płytę. Mogłam sobie pozwolić, bo przecenili na 9 kuajów, czyli około 3 złote. Wokalistka wabi się Shigeko Suzuki 鈴木重子 i śpiewa... no niestety nie japoński jazz, a nasze standardy - parasolki z Cherbourga i innych Beatlesów. Na płycie wypadła nieźle, choć obok jazzu to nawet nie stało ;)

Ale zmierzałam do czego innego: przeszukałam już wiele sklepów płytowych. Chiński jazz w zasadzie nie istnieje. Niektórzy wokaliści smoothują sobie niektóre piosenki, ale żaden wokalista, żadna grupa nie jest stricte jazzowa. Dziś znalazłam ową Japonkę, a także jedną Koreankę, o wdzięcznym mianie Nah Youn Sun - mówią, że to koreańska Norah Jones, a ja... hmmm... Nie lubię Jones, a tę Koreankę polubiłam. Inna rzecz, że na bezrybiu i rak się gapi jak cielę w malowane wrota...

1 komentarz:

  1. 如果有時間,請來看看翁明川老師的作品吧!
    最近展出翁老師早期作品,這批”珍藏”系列作品在故宮展出過呢!
    也可看出翁老師現代與早期作品的風格差異。
    配合各茶藝老師需求,還可以定製專屬的茶具,將自己的茶藝徽章客在茶具上喔!

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.