blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2013-09-04

W Azji

Mój ekhibicjonistyczny blog pokazuje wszystko, co byście chcieli wiedzieć o moim życiu. Czasem nawet pokazuje więcej, niż byście chcieli ;) Jeśli jednak chcecie się dowiedzieć, "jak to było naprawdę", na blogu W Azji pojawił się wywiad ze mną, okraszony kilkoma zdjęciami.
Zapraszam do czytania - no i do odwiedzania W Azji, gdzie znajdziecie ciekawe historie i piękne zdjęcia.

***

Już za dwa tygodnie będę znów prowadzić zajęcia herbaciane na Uniwersytecie Yunnańskim.
Nigdy nie przestanie mnie bawić, że na najlepszym uniwerku w Kunmingu parzenia herbaty naucza obcokrajowiec, a nie tubylec.
Szkoda, że nie mogę się tym zająć na stałe. Parzenie herbaty to chyba mój ulubiony sposób spędzania czasu i zarabiania pieniędzy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.