2017-11-26

wystawa nad Szmaragdowym Jeziorem

Jeden z pawilonów nad Cuihu jest zawsze obwieszony fotografiami i plakatami, zazwyczaj związanymi z jakimś świętem czy konkursem. Tym razem był to konkurs dotyczący kultury i potencjału turystycznego Jianshui, czyli mojej ukochanej Zbudowanej Wody. W związku z tym cała ścieżka przy Pawilonie Podziwiania Ryb (观鱼楼) jest ozdobiona amatorskimi pracami plastycznymi i półprofesjonalnymi fotografiami tego pięknego miejsca. Oczywiście - zawiśli tylko laureaci. Jest więc przynajmniej parę prac wartych obejrzenia. Spieszcie się, bo wystawa niedługo się kończy (wiem, gapa jestem - ale po prostu dawno tamtędy nie spacerowałam, więc dopiero niedawno tę wystawę zobaczyłam).
Poniżej kilka fotek z wystawy.
Świątynia Konfucjusza w Jianshui
Most Pary Smoków w Jianshui
lotosy przed Świątynią Konfucjusza w Jianshui
Świątynia Konfucjusza w Jianshui
Wydaje mi się, że to abstrakcja na temat Domostwa Klanu Zhu
przy studni praca wre!
i jeszcze mniejszości etniczne w tradycyjnych strojach!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.