2024-01-29

poduszki

Zupełnym przypadkiem trafiłam na wystawę buddyjskiej sztuki sakralnej. Przedstawiono całą masę płaskorzeźb pokazujących buddyjski panteon; niestety, trochę za mało się na tym znam, żeby było to z dużym pożytkiem dla mnie. Jednak przedstawiono również kilka ciekawostek. Jedną z nich była nietypowa prezentacja 24 przykładów nabożności synowskiej:
Drugą było kilka sztuk... poduszek:
Kiedyś już wspominałam, że tradycyjną chińską poduszką można łatwo zabić chrapiącego współmałżonka, ponieważ może być ona wykonana z porcelany, kamienia czy innego materiału tego typu. Im dłużej im się przyglądam, tym bardziej cieszę się, że moje poduszki są nietradycyjne...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.