2022-06-20

Skąd przychodzę? 我从哪里来

Ostatnio jestem zakochana w tej piosence:  

Pojawiła się ona w reportażu Jestem z Xinjiangu, jej autorem jest Ma Shangyou, kompozytor i piosenkopisarz rodem właśnie stamtąd. Ach, ten głos!... 

我从哪里来 

Skąd przychodzę? 

我到哪里去 

Dokąd zmierzam? 

你是我的爱 

Jesteś moją miłością 

也是我的痛 

I moim bólem 

如果你是我 

Gdybyś była mną 

你最懂得我 

Najlepiej mnie rozumiesz 

陌生的脸庞 

Obca twarz 

有甜美的模样 

Ma tak słodki wyraz 

你看满山遍野 

Wszędzie, gdzie spojrzysz 

盛开的鲜花 

rozkwitają kwiaty 

它们仿佛说 

Jakby mówiły 

是你回来了 

Że wróciłaś 

曾经那个孩子 

Ten, który był dzieckiem 

那个少年啊 

Młodzikiem 

如今已是勇敢的牧羊人 

Dziś jest już odważnym pasterzem. 

唱着一首歌 

Śpiewam pieśń 

唱着两首歌 

i drugą 

唱着三首歌 

i trzecią 

带着一个愿望 

Z jednym marzeniem 

如果你是我 

Gdybyś była mną 

你最懂得我 

Najlepiej mnie rozumiesz 

问候和告别 

Z powitań i pożegnań 

编织我的故事 

utkana jest ma historia.

你看满山遍野 

Wszędzie, gdzie spojrzysz 

盛开的鲜花 

Rozkwitają kwiaty 

它们仿佛说 

Jakby mówiły 

是你回来了 

że wróciłaś 

曾经那个孩子 

Ten, który był dzieckiem 

那个少年啊 

Młodzikiem 

如今已是勇敢的牧羊人 

Dziś jest już odważnym pasterzem. 

唱着这首歌 

Śpiewając tę pieśń 

带着一个愿望 

Z jednym marzeniem 

有耀眼的阳光 

Oślepiające promienie słoneczne 

晒黑我的肩膀 

Opaliły moje ramiona 

无论走多远 

Nieważne, jak daleko odejdę 

你依然新鲜 

Ty nigdy mi się nie znudzisz 

问候和告别 

Z powitań i pożegnań 

编织我的故事 

utkana jest moja historia 

唱着一首歌 

Śpiewam pieśń 

唱着两首歌 

i drugą 

唱着三首歌 

i trzecią 

带着一个愿望 

Z jednym marzeniem.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.