blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników.

2007-08-26

muzyka chinska

Razem z cudowna Wei bede prowadzic zajecia z muzyki i teatru Chin. Zajecia zaczna sie w pazdzierniku, na Krowoderskiej, jeszcze nie wiadomo, ktory dzien tygodnia macie sobie zarezerwowac, ale powinno byc fajnie. Nie bede trula az tak duzo o historii, postaram sie jak najwiecej muzyki Wam zaprezentowac, zebyscie mieli szanse pokochac te muzyke tak jak ja... :)
Wiecej wiadomosci, kiedy juz bedzie wszystko wiadomo.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.