blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2011-08-17

bilet kupiony

Praca mnie znalazla. Za posrednictwem Malej Deng, ktora mieszka w Jinghongu, stolicy wojewodztwa Xishuangbanna na poludniu Yunnanu. Znalazla mi szkole, w ktorej bede uczyc angielskiego za calkiem niezle pieniadze. Xishuangbanna to moje ukochane chinskie tropiki, w dodatku jest tam pelno Tajow, pardon, Daiow, ktorzy maja znacznie bardziej luzackie podejscie do zycia niz mrowkowaci Chinczycy. Kilka informacji i zdjec mozna znalezc na moim blogu w 2008 roku w pazdzierniku ;)
Jade w sobote nocnym autobusem kuszetkowym. Obecnie przezywam dramat zwiazany z pakowaniem. A Chmurny Ruk placze, gdy sobie uswiadamia, ze ja za chwile wyjezdzam ;)
工作找到我了. 我的好朋友小鄧住在景洪,西雙版納; 幫我在那裡的一所學校問一下, 他們需要外教,所以我就去. 星期六晚上坐夜班車去那裡. 正在收拾東西, 555...
喜歡這個地方, 天氣不錯, 有朋友在, 我什麼都不怕 ^.^

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.