blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2010-04-16

Akademia Herbaty 茶藝研究院 :(





Skonczyla sie :(
Ale!
Po pierwsze: inne herbaty - indyjskie i inne yerby juz za chwile w tejze Herbaciarni-Przez-Duze-H. A w czerwcu ci, co sie nie zalapali na te edycje, beda mieli okazje pouczestniczyc w drugiej edycji. W miedzyczasie - herbaty mniejszosciowe. Jeszcze nie wiem, kiedy, ale beda.
To bedzie pracowity czas...
Tak jest dobrze :)
PS. A powodzenie akademii uczcilismy moim wlasnorecznie zrobionym winem mirabelkowym, a co! ^.^
開始了嗎?已經結束了!
但是來不及看我的茶藝表演的朋友, 別哭!六月我們重新開始!
今天晚上我們喝完茶後喝了一瓶我在老家釀的黃香李酒。 好喝極了!!!

3 komentarze:

  1. hehe czy aby TYM winem mirabelkowym :P :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Anonimowy20/4/10 19:43

    嘿,白小颱,我是opole孔子学院的杨筠。

    给你这个链接,就是上次我说的那个“天不怕地不怕,就怕洋鬼子说中国话”的帖子,原来真正的标题是《欺负老外不懂中文》,哈哈。

    有兴趣的话,就看看吧。
    http://www.tianya.cn/publicforum/content/funinfo/1/116699.shtml

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.