2007-07-20

... 難過...

有些人對我太好的. 他們送給我我最喜歡的禮物. 他們天天跟我聊. 他們把照片送給我. 他們讓我覺得很 special.
然後, 如果我也要讓他們覺得一樣開心, 他們覺得不好意思.

你們覺得我應該怎麼辦?

Sa na swiecie ludzie, ktorzy sa swietni w dawaniu, ale jak maja cos przyjac, to predzej pieklo zamarznie, niz oni beda zadowoleni. Czuja sie strasznie skrepowani.
To jest okropne. Ja walcze z tym u siebie. Ja tez lubie dawac, ale przyjecie daru, zwlaszcza drogiego, to zawsze dla mnie wysilek. Wtedy ktos mnie musi przywolac do porzadku (dziekuje CI, Aniu!) i uprzytomnic, ze przeciez innym tez sie nalezy radosc z dawania...
W zamian za troske, zdjecia, piekne dary, wyslalam Przyjacielowi z okazji urodzin drobiazg. A teraz on po prostu zachowuje sie dziwnie - jakby uwazal, ze tylko on ma prawo cos mi dawac...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.