2010-02-25

Stefanie Sun 孫燕姿

No ileż można słuchać tego chińskiego rocka? Musiałam odpocząć przy czymś lżejszym. Ona też używa perkusji i gitary, a czasami nawet nie jest za słodka. Muzyczka fajna przy sprzątaniu i innych takich, ja ostatnio slucham jej niemal notorycznie. Ta urodzona w Singapurze panienka podbiła zresztą nie tylko mnie, ale też cały chińskojęzyczny świat, więc się nie wstydzę :P
(Klip kiepskiej jakości; niestety, oficjalny został zdjęty z youtube)


站在你背後
Stoję za Tobą
感動又難過 
Wzruszona i smutna:
這個人一開始也愛過
początkowo również on kochał!
不知為什麼 
Nie wiem, dlaczego
突然間覺得 
Nagle poczułam,
沒有你沒有愛最快樂 
że bez Ciebie, bez miłości byłabym najszczęśliwsza...

如果你問我 
Jeśli spytasz mnie
想要些什麼 
Czego chcę
我會說我想要風平浪靜
Powiedziałabym, że spokoju
慢慢的摸索 
powoli błądzić po omacku
一天天的過 
żyć dzień za dniem
但是我們想的畢竟不同
Nasze pragnienia jednak się rozmijają.


Oh~ Oh~ Oh~ Oh~ Oh~ 
想什麼 要什麼 別問我
czego pragniesz? czego chcesz? Nie pytaj!
Can you leave me alone?
Na Na Na Na Na Na......

我不想要誰給我快樂 
Nie chcę, by ktoś dawał mi szczęście
因為快樂總帶給我不快樂
Bo szczęście zawsze przynosi mi nieszczęście
我們不是做錯 
Nie popełniliśmy błędu
只是不知所措
Tylko żeśmy się pogubili 

So please
這一刻 讓我走
W tej chwili pozwól mi odejść
Can you leave me alone?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.