2016-04-24

Troska ukochanego 情人的關懷


風兒陣陣吹來
Wiatru powiew za powiewem
風兒多麼可愛
Jak uroczy jest wiatr!
我時常想起請風
Często proszę wiatr
訴說情懷
By opowiedział [Ci] o moich uczuciach
時光不停地流
Czas ucieka
一去不回來
i już nie wraca
你曾經告訴我
Kiedyś powiedziałeś mi
光陰不再來
dnie i noce już nie wrócą
如今我已瞭解
a ja już zrozumiałam
你對我那樣關懷
że tak się o mnie troszczyłeś
我要珍惜你的愛
będę piastować Twą miłość
不會忘懷
nie zapomnę!


樹上美麗的花
Piękne kwiecie na drzewach
開的那麼可愛
Tak pięknie kwitnie!
花兒謝 花兒開
Więdną i znów kwitną
誰能明白
któż to pojmie?
時光不停地流
czas nieprzerwanie płynie
一去不回來
i już nie wraca
你曾經告訴我
Kiedyś powiedziałeś mi
光陰不再來
dnie i noce już nie wrócą
如今我已瞭解
a ja już zrozumiałam
你對我那樣關懷
że tak się o mnie troszczyłeś
我要珍惜你的愛
będę piastować Twą miłość
不會忘懷
nie zapomnę!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.