blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2015-10-08

Szmaragdowozielone Jezioro

Nie będę się upierać, że to cykl. Wszyscy wiemy, jak to wygląda z moimi blogowymi obietnicami. Ale chcę Was pozabierać na spacery w te miejsca, w których ZAWSZE wyciągam aparat, choćbym je znała jak własną kieszeń. Uniwersytet Yunnański, Szmaragdowozielone Jezioro i tym podobne miejsca, zawsze niezmienne, zawsze inne. Mieszkają w moim sercu razem z kunmińskimi przekąskami, herbatami i innymi takimi. Co jakiś czas po prostu MUSZĘ się z Wami tymi miejscami podzielić. Może być?
I to gniewne niebo!...

2 komentarze:

  1. też mam takie miejsca gdzie zawsze robię fotki, chociażby telefonem. Potem myślę sobie, po co to robię. Ale idę kolejny raz i znów fotografuję, nie mogę sie powstrzymac, za każdym razem wydaje mi się ze są inne. Rozumiem! :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.