blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2012-05-26

Zimowy deszcz 冬雨

O Qi Qinie i mojej don milosci przeogromnej juz kiedys pisalam. Dzis kolejna romantyczna do bolu piosenka.

為什麼 大地變得如此蒼白
Dlaczego Ziemia tak zbledla?
為什麼 天空變得如此憂鬱
Dlaczego niebo tak sposepnialo?
難道是冬雨 即將來臨 即將來臨
Czyzby zimowe deszcze juz nadchodzily?
為什麼 你的眼變得如此陌生
Dlaczego Twoje oczy staly sie tak obce?
為什麼 你的唇顯得如此冷漠
Dlaczego Twoje usta wydaja sie tak obojetne?
難道是愛情 早已不在 早已不在
Czyzby milosc juz dawno odeszla?
不要 再編織美麗的哀愁
Nie chce juz tkac pieknych smutkow
不要 再尋找牽強的借口
Nie chce juz szukac nieprawdopodobnych usprawiedliwien
因為你的眼 哦因為你的眼
Poniewaz Twoje oczy
O, poniewaz Twoje oczy
早已說明 早已說明
Juz dawno to wyjasnily
Juz dawno to wyjasnily...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.