blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2012-05-31

成人用品 przybory dla doroslych

Kiedy pierwszy raz zobaczylam ten napis, oczywiscie nie wiedzialam, o co kaman, i weszlam, jako, ze jestem niewatpliwie osoba dorosla. Weszlam i wyszlam, mocno zarumieniona, bo to po prostu szopa seksu. Potem nieraz widywalam tez nazwy typu 夫妻用品 czyli przybory dla malzenstw i tak dalej. Ale ten chinglishowy napis:
mnie naprawde rozbroil. I ta reklama oleju na "wczesne przeciekanie" 早泄...

2 komentarze:

  1. Anonimowy4/6/12 18:01

    Heh, ales ty niewinna, mnie od razu sie skojarzylo :) W dalekiej perspektywie zamajaczyly takze jakies narzedzia ogrodnicze, ale szybko zostaly zdyskwalifikowane na rzecz subtekstu :)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.