blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2012-01-08

侃侃 滴答 Kan Kan Tik-tak

Kilka dni temu wieczorem w samochodzie uslyszalam te piosenke. Na zewnatrz ciemnosci egipskie, usypiajacy warkot silnika, intymna atmosfera - to wszystko sprawilo, ze ta piosenka trafila prosto do serca. Pozniej odkrylam, ze Kan Kan to zadna wielka gwiazda, tylko internetowa piosenkarka - cieszaca sie jednak na tyle duza popularnoscia, ze wydala juz 4 albumy, a jej piosenek pelno w KTV.

嘀嗒嘀嗒嘀嗒嘀嗒
Tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak
时针它不停在转动
wskazowka krazy nieublaganie
小雨她拍打着水花
krople deszczu wywoluja male fale
嘀嗒嘀嗒嘀嗒嘀嗒
Tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak
是不是还会牵挂他
czyzbym nadal sie nim przejmowala?
嘀嗒嘀嗒嘀嗒嘀嗒
Tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak
有几滴眼泪已落下
- i juz spadlo kilka lez

嘀嗒嘀嗒嘀嗒嘀嗒
Tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak
寂寞的夜和谁说话
z kim rozmawiac w samotna noc?
嘀嗒嘀嗒嘀嗒嘀嗒
Tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak
伤心的泪儿谁来擦
ktoz otrze lzy po zranieniu serca?
嘀嗒嘀嗒嘀嗒嘀嗒
Tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak
整理好心情再出发
wyrusze dopiero, gdy uporzadkuje nastroj
嘀嗒嘀嗒嘀嗒嘀嗒
Tik-tak tik-tak tik-tak tik-tak
还会有人把你牵挂
jeszcze znajdzie sie ktos, kto sie bedzie o Ciebie martwil.

5 komentarzy:

  1. Natalio, to piosenka, którą śpiewałam pani w sklepie, żeby zrozumiała o jaką płytę mi chodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  2. :) I co, udalo sie? Jesli nie, to moge te plyte przywiezc do Polski :)

    OdpowiedzUsuń
  3. udało się, nabyłyśmy z Selwiną i "puszczamy" na chińskich kolacjach dla nastroju...:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak moge sciagnac ta piosenke z internetu na telefon badz komputer? prowalam na wszystkie sposoby nie idzie;c

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://music.baidu.com/song/34182389?fm=altg3 na przykład stąd :) trzecia ikonka (po play i plusie)

      Usuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.