blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2011-12-20

Tajlandia 泰國

Taki dziwny kraik gdzies, gdzie jest cieplo. Maja morze i wiele gatunkow ryzu, wiele typow curry, dziwny jezyk. Ostatnio maja tez powodz.
Coz. Moja wiedza na temat Tajlandii nie jest szczegolnie imponujaca. To wszystko ma jednak spore szanse sie zmienic, gdyz Smutna Owca (moj tajski braciszek, na zdjeciu kolo mnie)
zaprosil mnie do siebie na tajski nowy rok - Songkran สงกรานต์. Samo swieto trwa okolo tydzien, w dwudziestopierwszowiecznej wersji chodzi glownie o mocno rozszerzony Smigus-Dyngus (szesciodniowe oblewanie woda wszystkiego, co sie rusza), ale my zamierzamy w Tajlandii spedzic prawie dwa tygodnie, aby nacieszyc sie zarciem, pogoda (koniec pory suchej, najgoretszy czas w roku), niezwyklymi okolicznosciami przyrody (rodzice Smutnej Owcy mieszkaja nad morzem) i zrobic sobie zasluzone wakacje.
Smutna Owca powiedzial, ze wszystkim sie zajmie, bedzie kupowal wejsciowki, zeby bylo taniej, zamawial najlepsze jdzenie swiata, opiekowal sie nami i w ogole. Zaczynam wiec liczyc dni do kwietnia... Ach!...Tajlandia!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.