blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2011-08-21

Tropiki :) 熱帶!

No i jestem. W Jinghongu mianowicie. Planuje tu zostac na dluzej, ale wszelkie opisy tego miejsca zostawie sobie na pozniej. Na razie tylko garsc nowinek:
1) podrozal autobus kuszetkowy do Jinghongu, a w dodatku zle sie w nim spi. Albo po prostu ja starsza jestem...
2) jest cieplo. 35 stopni. Uwielbiam tutejsza pogode!
3) zarcie rewelacyjne i milion razy swiezsze niz w Kunmingu. Nawet wyparzone naczynia myje sie wrzatkiem herbacianym, tak na wszelki wypadek.
4) juz pierwszego dnia sie zakochalam zupelnie absolutnie w tutejszym dajskim nauczycielu angielskiego, ktory slicznie mowi po angielsku, a wyglada jeszcze lepiej :D
5) mieszkanko malutkie, ale wygodne: sypialnia, salonik, kuchnia, lazienka, balkon, wszystko wyposazone, mam klimatyzator, z ktorego nie bede korzystac i sofe, na ktorej moga spac goscie ;) dwa kroki od mojego przedszkola i pol godziny na rowerze od mojej szkoly.
6) uwielbiam pomelo, bede sie nim, jak zwykle w JInghongu, zywic namietnie.
7) nie mam jeszcze internetu, ale juz mam przyjaciol, ktorzy maja internet ;) Za jakis tydzien z hakiem bede miala internet w mieszkaniu. Wtedy zaczna sie wpisy na serio. A teraz ide odespac nocna jazde autobusem ;)

1 komentarz:

  1. Pol godziny? Chyba z rowerem na plecach, miasto sie da przejsc cale w godzine (wiem, sprawdzalam i to z plecakiem :P )

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.