blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2011-08-04

巫啟賢 - 寂寞是因為思念誰 samotnosc wynika z tesknoty za Kims

Eric Moo (czy Wam tez sie Moo kojarzy wylacznie z rykiem krow?) albo Wu Qixian, czyli najsmutniejszy glos Singapuru - dzis staruszek, ale nadal wzruszajacy mlodziez (tak, zaliczam siebie do tej grupy :P) do lez. Tak naprawde lubimy go nie przez Singapur, tylko dlatego, ze mieszka na Tajwanie :D Inna rzecz, ze pukamy sie w czolo, ze wyjechal ze slonecznej i leniwej Malezji ;)



你知不知道思念一个人的滋味
czy znasz smak tesknoty za Kims?
就像喝了一杯冰冷的水
to jak wypic szklanke lodowatej wody
然后用很长很长的时间
a po dlugim, dlugim czasie
一颗一颗流成热泪
kropla za kropla ronic gorace lzy
你知不知道寂寞的滋味
czy znasz smak samotnosci?
寂寞是因为思念谁
samotnosc wynika z tesknoty za Kims
你知不知道痛苦的滋味
czy znasz smak bolu?
痛苦是因为想忘记谁
bol wynika z tego, ze chcemy o Kims zapomniec
你知不知道忘记一个人的滋味
czy znasz smak zapomnienia?
就像欣赏一种残酷的美
to jak cieszyc sie okrutnym pieknem
然后用很小很小的声音
a potem szeptem
告诉自己坚强面对
powiedziec sobie, ze trzeba stawic mu czola.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.