blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2010-10-07

muzykologicznie 音樂理論


Maly Wnuk spacerujac slucha muzyki. Swoim zwyczajem niecnie podkradam sie i kradne jedna sluchawke. Piekne glosy, sliczne melodie, nie pop, ale i nie klasyka, nie wiem, o co chodzi. Pytam. Maly Wnuk mysli, mysli i mowi: to jest wietnamska opera pekinska!
小孫聽的音樂很有意思. 有一次我跟他一起聽時, 我猜不出來是甚麼樣的音樂. 越南語, 但不是流行歌曲. 我問他到底是啥呀, 他想著想著就說"這是越南的京劇"!

2 komentarze:

  1. Facebook to masz pełen fotosów Małego Wnuka! Co mnie zresztą wcale nie dziwi, niezłe ciacho ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.