2010-08-07

sukces 成功

mierzony jest za pomocą skype'a.
Kiedyś pisząc z nowymi skype'owymi przyjaciółmi musiałam stosować metodę Copy'ego-Paste'a, żeby móc się dogadać ze skośnookimi. Wczoraj natomiast po kilkuminutowej rozmowie, która zaczęła się od tego, że jestem Tajwanką (to jest oczywiste, bo piszę tradycyjnymi znakami i nie mówię po kantońsku :D), kiedy się wreszcie temu Shandończykowi przyznałam, że jestem Europejką, wpisał mnie do kategorii Yayi 亞裔, czyli Europejczyków względnie Amerykanów azjatyckiego pochodzenia.
Hurra! ^_____^
四年前用skype跟華人聊天的時候我只是複製-看詞典-貼上回答。不敢接電話的我沒想到有一天我向山東人說我是臺灣人的時候他會相信!!!當然, 幾分鐘以後我告訴他我是波蘭人。他卻問我:你是亞裔對吧? 哈哈哈! 我知道我的國語還不夠好, 但是嘛…… 好像已經還好吧 ^.^

1 komentarz:

  1. 哇!妳已經假冒過新疆維吾爾族和臺灣人了,下次要換什麼人啦:D:D:D

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.