blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2010-05-21

痴情泪 Łzy głupiej namiętności


有人说 人生像早晨的露水

Powiadaja, ze zycie ludzkie przypomina rose o poranku

有人说 爱情像浓烈的苦酒

Powiadaja, ze milosc przypomina mocna, gorzka wodke

露水乾了 明朝还是再来到人间

Rosa, choc wysycha, dnia nastepnego znow sie zjawia

苦味过了 慢慢就会回荡在心头

Gorzki smak przemija i powoli zanika jego echo w sercu

所以爱情的酒隨苦

Dlatego, choc milosc potrafi byc gorzka

还是有人要尝

chcemy jej skosztowac

爱情的梦易醒

latwo sie zbudzic ze snu o milosci

还是有人要醉

ale i tak sie upijamy miloscia

因为酒的滋味苦中带甜

bo w goryczce tej wodki znajdujemy slodycz

梦的情景令人流连

i niespieszno nam opuszczac krajobraz tego snu.

为什么

Dlaczego

我做了这场爱情的梦

Wysnilam sobie te milosc

就永远永远的醒不过来

Lecz nigdy, nigdy sie nie wybudze?

为什么

Dlaczego

我喝了这杯爱情的酒

wypilam kielich wodki-milosci

就永远永远永远苦在心头

Lecz juz na zawsze gorycz zostanie w sercu?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.