blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2010-02-22

wirtualne morderstwo

Czyli wypisanie kogos ze znajomych na fejsbuku, niedodanie kogos do znajomych na naszej klasie, znak zapytania zamiast zielonego koleczka na skajpie.

Aktualnie, jako ze (calkiem slusznie zreszta) zostalo na mnie popelnione wirtualne morderstwo i odeszlam w niebyt, zastanawiam sie, co bardziej boli: to, ze ktos calkiem widocznie sie od Ciebie odcina czy to, ze teoretycznie caly czas jest blisko, ale choc sobie migacie na tym skajpie czy innym fejsie, i tak nie macie o czym gadac, a nawet jak macie, to i tak nie chcecie.



Pewnie, ze wole jasne postawienie sytuacji. Dziekuje za szczerosc - tym bardziej, ze mnie nie zawsze na nia stac.

Ze mam nie dramatyzowac? Nie dramatyzuje. Naprawde dziekuje.

...bede tesknic.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.