blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2010-01-09

Jagodowa milosc 我的藍莓夜

Czyli taka milosc, o jakiej snia nastolatki i dorosle kobiety. Umiejaca czekac, stwierdzajaca, ze czasem trzeba od siebie odejsc, by moc do siebie powrocic. Film, w ktorym widac tylko jeden pocalunek. A lacznie bylo ich dwa. Rzadkosc.
Boli to, ze nie zawsze czekaniem mozna wygrac milosc. On czekal i czekal, i czekal... Ona wrocila tylko zeby sprawdzic, czy jeszcze pamieta, co wtedy czula.
Obrazy.
Kawiarniany jazzik.
Nic wielkiego.
Piekne nic wielkiego.
王家衛的新電影。魅力的。音樂, 不一般的愛情, 什麼的。
王家衛教我們一件事。有的時候等待是不夠。“我們的愛過來就不再回來”, 知道嗎?如果你讓你的愛離開, 如果你不去追它, 很有可能它回來的時候已經沒辦法了。
不要等待。要勇敢的去抓它!

1 komentarz:

  1. Anonimowy9/1/10 11:42

    回云南昆明吧!!去找你的爱吧:)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.