blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2008-12-02

zmiana planow 計劃的改變

Mialam siedziec na ... krzesle i sie uczyc.
Wlasnie przyjechal Satoshi.
Plan na jutro: Kunming - to, co najwazniejsze.
Sroda: Shilin czyli kamienny las.
Czwartek-piatek: Dali.
Sobota-niedziela: Lijiang.
Potem on sobie Shangrilaluje i Xishuangbani, a ja poslusznie wracam na lekcje :)
我應該努力學習.
但是嘛... 我不是只為了學習來這裡的. 還要旅行, 學這裡的文化, 跟這裡的人溝通, 是不是?
我的同學近藤剛來了這裡, 我們做好計畫啦:
明天: 昆明.
後天: 石林.
週四週五: 大理.
週六週日: 麗江.
以後他到香格里拉和西雙班納, 我卻回來, 上課...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.