2008-12-10

you don't trust me at all

Urocza Mavis Fan 范曉萱 w kolejnej odsłonie:

You don't trust me at all
You don't love me anymore
我正等着你回答我
(czekam na Twoją odpowiedź)
You don't trust me at all
You don't love me anymore
其实你不用急着敷衍
(a Ty niespiesznie robisz swoje)

我从来不曾要求
(nigdy nie prosiłam)
你为我做什么
(byś coś dla mnie zrobił)
只要你一直抱着我
(tylko abyś mnie tulił)
说你不了解我
(Ty mnie nie rozumiesz)
但至少会去试着做
(ale mógłbyś przynajmniej spróbować)
去喜欢 每个我
(lubić każdą mnie)

You don't trust me at all
You don't love me anymore
我正等着你反驳我
(czekam aż odpowiesz)
You don't trust me at all
You don't love me anymore
以前你都会对我说没有
(dawniej zaprzeczałbyś)

2 komentarze:

  1. Byś się online pojawiła, zamiast słuchać muzyki na okrągło! :P
    I daj znać, jak paczka dotrze :)

    OdpowiedzUsuń
  2. po pierwsze: online nie ma ze mnie pozytku, bo marudze. Po drugie: kiedy ja jestem online, to Ty jeszcze ciskasz brzydkimi slowami przed pierwszym litrem kawy ;)
    Codziennie chodze na poczte, do tego stopnia sie doczekac nie moge ;)

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.