blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2008-12-19

okazywanie uczuć

To nieprawda, że Chińczycy nie okazują sobie nawzajem romantycznych uczuć w miejscach publicznych. I nie mówię tu o zamerykanizowanych nastolatkach, którzy oczywiście obściskują się gdzie popadnie o dowolnych porach. Pewnego pięknego dnia udało mi się uchwycić taką scenkę:
Staruszkowie spacerowali trzymając się za ręce; oczywiście nie wytrzymałam i się zbliżyłam, żeby podsłuchać. Żartowali z siebie nawzajem, prawili słodkie słówka, a gdy ich minęłam, zobaczyłam, jak im oczy błyszczą.
Od dziś też się nie zamierzam w tych Chinach krępować: będę publicznie okazywać swojemu miłemu uczucie.... ekhm.... to znaczy, jak tylko znajdę jakiegoś (chociaż trochę) miłego...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.