blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2008-12-23

:)

moja Mama mawia, ze zlamane serce goi sie szybciej niz zlamana noga...
No.
Wiec mam pare zdjec, pare milych wspomnien i... nauczke na przyszlosc :P
我媽媽常常說 破碎的心比破碎的腿康復得快...
那...
我有幾張照片, 幾個美好的回憶, 還有... 下次我會小心一點 :P

4 komentarze:

  1. Nie zgadzam się w Twoją Mamą... Nie wiem, ile goi się noga, ale moje serce ciągle tęskni do tych oczek skośnych, które ostatnio się w nim wyryły.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczerze? Mnie tez nie przeszlo. Ale podobno w Swieta Slowo staje sie Cialem, wiec chcialam ujawnic swoje pobozne zyczenie... :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jeszcze się ciągle naiwnie nadziejam, że uda mi się do oczek przykleić... Ale one takie zajęte i do tego obecnie w Makao, że wszystko dzieje się po-wo-liiiii...
    Ech...
    ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Trzymam kciuki :)
    A ja... coz, rozgladam sie za kims nowym, czasu malo mi tu zostalo :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.