blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2008-09-10

głupawa :)

Niektórzy narzekają, że nie ma na blogu zdjęć niejakiego Tajfuna :) Głównie są to stęsknieni członkowie rodziny tudzież co mniej wrażliwi estetycznie przyjaciele :) Tym niemniej postanowiłam uczynić zadość prośbom owym i pokazać czarno na białym, że w Chinach również mam w zasadzie nieustająco dobry humor i kiełbie we łbie :)

Był sobie plac...

Był sobie Tajfun na placu...

...na przejściu...

....zaprzyjaźniający się z przedstawicielem władzy...

Trochę się dziwię, że mnie jeszcze za obrazę władz nie aresztowano, ale Chińczycy raczej radochę mieli, że się biała wydurnia...

PS. Cenzura działa. Nie mogę się dostać do większości stron, na które mam ochotę.

PS. 2. Moja ulubiona Mała Piątka zadzwonił dziś do mnie z prośbą o tłumaczenie angielsko-chińskie. W ten sposób nie tylko zasłużyłam sobie na niemalże koutou'a, ale w dodatku poznałam przemiłą Izraelitkę :) A może to byłby niezły sposób na zarabianie forsy??...

2 komentarze:

  1. Ciesz się, że na swojego bloga możesz wejść...

    OdpowiedzUsuń
  2. Łiiii! Świetne zdjęcia. Uśmiałam się. I dobrze, że na mojego bloga Cię wpuszczają ;) :P

    OdpowiedzUsuń

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.