blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2008-04-08

Kielce :)

Czyta mnie jakis Swietokrzyzanin? :D Jak lubi to, jak pisze, to moze polubi tez to, jak mowie ;)
A bedzie okazja - w najblizszy weekend czekaja mnie wystepy goscinne w Kielcach, na wielkiej fecie azjatyckiej. Teraz powinnam napisac: wiecej szczegolow na... i podac linka. Podac linka moge (http://www.wici.info/Kalendarz,swieto_kwiatow_lampionow_i_latawcow,9580.html), ale zeby tam jakies szczegoly byly, to nie powiem, wiec przepisuje niniejszym najwazniejsze (wedlug mnie, oczywiscie!) informacje. Teoretycznie moglabym na przyklad wkleic te ulotke w pdfie, ale mi blogger strajkuje, a ze mnie zaden as informatyczny :P
Generalnie trzeba krazyc miedzy Pl. Artystow, Pl. Konstytucji i palacykiem Zielinskiego.
W piatek otwarcie festiwalu - pokazy sztuk walki, parada smokow, maraton chinskich filmow w WDK i koncert w palacyku.
Ja pojawie sie w sobote, o 16 i o 17 na Pl. Artystow. Bedzie oczywiscie o muzyce chinskiej :)
Wieczorem chinska dyskoteka na Pl. Konstytucji.
W niedziele podobno mam uczyc chinskiego :) Moze byc milo :)
Zapraszam wszystkich serdecznie :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.