blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2008-01-01

ピーチガール czyli Brzoskwinia 蜜桃女孩

少女 manga. Autorka: Miwa Ueda. Glowna bohaterka to wlasnie Momo モモ, ktorej perypetie uczuciowe stanowia tresc calej mangi. Brzydkie kaczatko po japonsku. Z humorem, tluczeniem facetow po mordzie, wredna suka zamiast przyjaciolki i w ogole samo zycie :D Uwielbiam te mange! Jest wspaniala! Bawi mnie do lez! Polecam :) Oczywiscie, nie bylabym soba, gdybym nie chciala poczytac tej mangi po chinsku. I... kocham Internet! Spojrzcie sami...
http://www.manmankan.com/
Oprocz Brzoskwinki sa tu Dragon Balle i inne fantastyczne komiksy. Bawcie sie dobrze :)

我在臺灣的時候一個朋友說我該多看中文漫畫, 這樣我的國語能進步地很快. 我們去了二手書店, 買了很多漫畫 - 我只要買短的故事, 要不然沒辦法把它們到波蘭帶來, 所以只有一兩冊的系列. 我很喜歡. 在波蘭沒有那麼多日本漫畫, 很少波蘭人看漫畫. 到現在我只看過三系列: Dragonball(七龍珠), What's Michael (小林まこと, 關於小貓的漫畫) 和那個 "蜜桃女孩". 我很喜歡 ^.^ 很好笑的故事喔!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.