blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2007-11-21

可愛的小貓 kociak

Dzis chce Wam przedstawic mojego kota. Oto on:
Jak pewnie wszyscy zauwazyli, wypoczywac lubi w szafce, ktorej pierwotnym przeznaczeniem bylo przechowywanie produktow spozywczych, w szczegolnosci chleba.
Zdziwil sie troche, ze zaczelam mu robic zdjecia, wiec sie zaczal wiercic. Jego zdziwienie jednak bylo niczym w porownaniu z moim przerazeniem, gdy siegnelam po chleb i natrafilam na puchate cielsko, ktore oczywiscie natychmiast zademonstrowalo pazurki. Bo trzeba Wam wiedziec, ze znalazlam tego kota w szafce uprzednio zamknietej. Tak. Wlazl i jeszcze za soba drzwi zamknal, zeby go nikt nie niepokoil, ale zapomnial wystawic wywieszke "nie przeszkadzac" - pewnie dlatego, ze na drzwiach nie ma klamki. A moze nie przypuszczal, ze potrafimy czytac?
Po pierwszych dwoch zdjeciach stwierdzil, ze mu sie nudzi i znowu zapadl w drzemke (BTW: odkryciem Ameryki bylo dla mnie, ze drzemka po angielsku to catnap ^.^). Oczywiscie, zaden z domownikow nie smial przeszkadzac Panu Domu w zajeciu tak istotnym dla podtrzymania rownowagi wszechswiata jak kocia drzemka. Dopiero pies sie nad nami zlitowal, wzial kota w morde i wyniosl:

Zycie domowe jest pasjonujace, a w dodatku mam Discovery Channel i National Geographic na zywo :D

我的小貓下定決心牠想住在麵包櫃. 牠會自己開門, 而且會自己關門, 所以我來吃飯才發現麵包櫃裡有小貓: 你們想想, 我想拿麵包但是我手忽然感到有毛的東西在麵包櫃裡; 你們覺得那時候我是不是有點怕??!! 我的小貓太厲害喔!! 我很快樂我的小狗幫我把小貓從櫃子裡拿出來 ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.