2007-09-19

czuje sie rozpieszczona :) 被寵壞了

Rozgladajac sie po moich kochanych pokoikach - czy to w Bytomiu, czy w Krakowie, czuje sie rozpieszczona. Mile uczucie :) Bierze sie stad, ze wiekszosc rzeczy przeze mnie posiadanych to dary Przyjaciol, ktorzy najwyrazniej lubia sprawiac mi przyjemnosc. Pedzel do kaligrafii od Pani Guan (mam nadzieje, ze w tym semestrze dane mi bedzie uczeszczac na lekcje kaligrafii prowadzone przez Ewe Chmielowska...). Plyty i ksiazki od Jacka - chinskie, oczywiscie! Ksiazki od Yenan. Wszystko, co jest w prasie o Chinach - od Kasi. Spinka od Wei. Wachlarz od Wenqi Szpilki do wlosow od Ewy. To niewiarygodnie obfite wszystko, co dostalam od Jake'a. Taaaa... No wlasnie dzis spedzam wieczor przy cudownie pogodnych marzeniach muzycznych prosto z Tajwanu... O tym wiolonczeliscie juz pisalam, Kenneth Kuo sie wabi, ma trzydziesci trzy lata i jesli ta muzyka przedstawia naprawde jego charakter i uczuciowosc, to ja chce wyjsc za niego za maz ^.^ Jest obledny. Dodaje na przyklad do jakiejs sentymentalnej balladki chor mlodocianych tajwanskich aborygenow. Albo czerpie inspiracje melodyczna z czeskiego geniusza B. Smetany, i te melodie naklada na gitarowe hiszpanskie 6/8. O opracowaniu Chopina na wiolonczele i fortepian juz pisalam, ale nie dodalam, ze tam tez gitara dodaje czaru. No wlasnie. Te kawalki sa czarowne, urzekajace. Mozna sie w nich zatopic. Ja na przyklad odplynelam na dwie godziny z hakiem, nie bylam w stanie robic nic poza sluchaniem. A w jednym z utworow jest moje ukochane erhu...
Tak. Czuje sie rozpieszczona. I nie mam nic przeciwko temu, byscie mnie rozpieszczali dalej :)
Dziekuje, kochani!

我朋友們太好了. 我房間裡差不多沒有我自己買的東西, 知有朋友們送給我的禮物. 管老師送給我的毛筆 (不好意思, 我還沒用這支筆...). 文奇的扇子. 蔚的束髮夾. 葉南,傑克送給我的書. 還有很多很多!!
今天我也收到禮物. Jake 把兩張光碟寄給我. 郭虔哲 - 這位大提琴家真了不起. 我開始聽第一個曲...然後發現我已經兩次聽過所有的曲... 他加吉他, 鋼琴, 兒童合唱團, 二胡... 他的靈感有的時候是歐洲音樂, 有的時候是台灣音樂. 非常有意思!! 他拉比較舅的大提琴, 可能這是為什麼他的聲音那麼甜, 那麼動人的... 我蠻喜歡他的音樂... 我會愛上這樣靈敏的男人... 他三十三歲, 非常適合我啊!! 有沒有人能給他介紹一個波蘭女孩叫小颱??!! ^.^ 哈哈哈!! 開玩笑啊...不過我真喜歡他的音樂 :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.