blog azjofilski 亞洲迷的部落格

Moje zdjęcie
Kunming, Yunnan, China
Blog o Azji. Blog o Chinach. Blog o chińskiej kuchni. Blog o Yunnanie. Blog o Kunmingu. Blog o mnie. Można by tak długo... Przygodę z Azją zaczęłam w 2004 roku. Jakiś czas później wpadłam na to, żeby zacząć zaklinać czas blogiem. Jest tu o ludziach, miejscach, kuchni, muzyce, są ciekawostki językowe i moje przygody. Nie zawsze za to pojawiają się polskie znaki, za co serdecznie przepraszam wszystkich Czytelników. 這裡我把我愛的, 我討厭的, 我感興趣的, 跟亞洲有關係的事情寫下來. 希望能幫你們消磨時間 ^.^

2007-08-30

Kenneth Kuo 郭虔哲

Czas jakiś temu przeczytałam na blogu Hanny Shen (Polka mieszkająca na Tajwanie, działająca na rzecz przyjaźni miedzy Tajwanem i Polską) artykulik o wiolonczeliście wymienionym w tytule. Zafascynował mnie swoim warsztatem wiolonczelowym i aranżacją nokturnu Chopina na wiolonczelę i fortepian. Zafascynował mnie w ogóle wszystkim. Jeśli chcecie się czegoś o nim dowiedzieć, to można na jego stronie.

Facet jest świetny. Czuje muzykę. Marzyłam o tym, żeby go sobie wreszcie posłuchać w spokoju. No i kiedy właśnie zaczęłam sobie słuchać online, odezwał się Jake - zapytałam go, czy słyszał o tym muzyku coś kiedyś, w końcu jest rodowitym Tajwańczykiem, więc niech się orientuje we własnych geniuszach muzycznych, czyż nie? No i oczywiście właśnie dziś dostałam od Jake'a SMSa, że płyty już kupił... I że w przyszłym tygodniu je wyśle. Do mnie. No bo skoro tak lubię go słuchać...
Tak właściwie to ja już sama nie wiem, czy bardziej obłędny mi się wydaje tajwański wiolonczelista, czy tajwański Święty Mikołaj...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
A jeśli nie na temat bądź niekulturalnie, skasuję.