2007-05-01

日本音樂跟歐洲音樂的關係 zwiazki muzyki japonskiej i europejskiej

今天早上我贈送這個題目. 差不多一個小時我給教授跟同學們介紹日本傳統音樂, 傳統樂器, 然後我說有什麼歐洲作用, 什麼時候日本人認識歐洲音樂, 什麼時候歐洲人認識日本音樂...我給他們聽 箏、琵琶、尺八、三味線. 我給他們聽傳統音樂, 我給他們聽用傳統樂器的流行音樂 - 我最喜歡的樂團叫 Rin'. 是三個漂亮的小姐, 她們都是傳統音樂專家. 可惜, 在波蘭我買不到她們的光盤, 我有下載幾個曲, 但是我真想要多一點聽她們的音樂. 這是她們的網頁:

http://www.avexnet.or.jp/rin/

有英文, 有日文譯本.

PS. 教授喜歡我的贈送了. 她說有可能下個學期我就要在 Manggha 博物館講課. Manggha 博物館是介紹日本文化的地方. I'm honoured!!

Mialam dzis prezentacje na wyzej wpisany temat. I chyba niezle mi poszlo, bo moze opowiem go jeszcze raz w przyszlym semestrze w Mandze :) Dziekuje, Dominiku, bez Ciebie na pewno byloby gorzej :D
Link, ktory znajduje sie wewnatrz chinskiej partii prowadzi na oficjalna strone mojego ulubionego ostatnio zespolu japonskiego - Rin'. Te trzy dziewczyny lacza tradycyjne instrumenty japonskie z popem, a robia to na tyle wdziecznie, ze az milo posluchac :) Jest angielska wersja jezykowa :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Proszę, nie anonimowo!
Ze względu na zbyt dużą ilość trolli, musiałam włączyć moderowanie komentarzy. Ukażą się więc dopiero, gdy je zaakceptuję. Proszę o cierpliwość.